JOŠ JE U BOLNICI! Miljana Kulić: “Uplašena sam za sina Željka, danas ga vodim kod NEUROPSIHIJATRA”

Rijaliti zvijezda Miljana Kulić po prvi put je postala majka, a kako nam otkriva, insistirala je da bude u bolnici i danas jer bebu hoće da vodi na dodatne preglede.
Mogla sam i danas da izađem iz bolnice, ali ipak sam odlučila da to bude sutra. Ja sam hipohonder, mnogo sam uplašena za Željkovo zdravlje, jer je začet u rijalitiju – kaže Miljana i dodaje:
– Vadili su mu krv, sve analize radili i njegovo zdravlje je idealno. Sve je fantastično. Hoću da ide i kod psihologa i neuropsihijatra, to sam danas tražila da mu se odradi.
Inače, uprkos tome što nisu ostali u dobrim odnosima, Miljana Kulić je dozvolila Ivanu Marinkoviću da vidi sina.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...