SIN SAM POZNATOG KRIMINALCA IZ 90-ih. NE GOVORIM TO DA BIH SE HVALIO…



Sin sam poznatog kriminalca iz 90-ih. Ne govorim to da bih se hvalio, naprotiv mnogo puta me je toga sramota. Neću da morališem, sav taj novac uvek dobro dođe. Najnovija kola, odeća i ogroman novac koji trošim na izlaske. Mene kriminal nikada nije zanimao, završavam fakultet i klonim se gluposti. Ne bi ste mi verovali koliko devojaka željnih slave i bahaćenja juri za mnom.



Mislim to nisu devojke to su ove starlete blaže rečeno. Smučio mi se više se*s bez ljubavi i
lažna ljubav iz koristi od devojaka. Sadašnju devojku sam upoznao kod jednog druga na rođendanu, i odmah sam bio očaran…..

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...