ISPOVEST: Upisala sam pravni fakultet i baš je super krenulo dok nisam upala u loše društvo…



Upisala sam pravni fakultet i baš je super krenulo dok nisam upala u loše društvo, nisam dolazila na časove, prepravljala sam ocene u indexu. A onda sam se vremenom i navikla na koku koju oni konzumiraju, roditelji su mi radili tri posla dnevno da bi mi otplaćivali faks i knjige a ja sam sve to davala na drogu.



A onda su roditelji saznali da sam napustila faks i prestali mi slati novac i sad radim prepodne u super marketu da bih otplatila račune a noću i popodne se je*uckaram za drogu. Živim kao raspala klošarka i želim se lečiti ali nemam novca za to i nemam nikog da me podrži….

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...