ISPOVEST: Sve je naime počelo kad sam imao 18 godina



Sve je naime počelo kad sam imao 18 godina. Inače živim sa tatom, mamom, dedom i stricem. Jednom, slučajno sam našao cijelu kolekciju stricovih ero*skih časopisa, a pošto je on radio a kući dolazio samo vikendom, po cijeli dan sam provodio kod njega u sobi gledajući ih. Toliko sam bio na*aljen da sam virio kroz ključanicu kupatila dok se stričeva cura kupa, ali nikad ništa nisam uspio da vidim. Ona je tad imala 30 godina, dugu crnu kosu, tijelo ko cura, duge noge, ekstra gu*a, ljepo lice i nosila je naočale. Jedne noći sam se probudio, krenuo u wc i prolazeći pored stričeve sobe čuo uzdahe i škripu kreveta.



Vrata su bila malo odškrinuta pa sam provirio. Stric je ležao na leđima a cura na njemu, bila je gola, ruke je držala na njegovim ramenima i žestoko skakala nasađena na ku***. Stric je mjesio si*e. Zavukao sam ruku u bokse i počeo dr**ti, nakon pet minuta sam svr**o. Vratio sam se u sobu. Od tog dana stričevu curu gledam sasvim drugim očima i kad god dr**m mislim na nju. Pošto je bio raspust po cijeli dan sam mislio na nju. Bila je subota, Stričeva cura je došla i rekla da će prespavati. Pošto je stric ošao s kolegom na zabavu u pičarenje. Poslije nekog vremena ušao sam kod strica da vidim dal je donio neki novi časopis. Bilo je oko jedan iza ponoći kad sam čuo auto, vratili su se sa zabave. Požurio sam nazad u sobu i čuo ih kako tiho pričaju. E sad ćeš se uveriti, rekao je stric kolegi. Došli su do stricove sobe i ušli u nju. Čuli su se glasovi. Krenuo sam do sobe, došao do vrata i shvatio da izlaze napolje….

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...