Ispovesti ISPOVEST: Ostavila sam pametnog i dobrog dječka zbog matorca koji me je vodio na more i plaćao mi sve, nikada do tada nisam bila na moru pa ono, vauuu prvi put idem na more…



Ostavila sam pametnog i dobrog dječka zbog matorca koji me je vodio na more i plačao mi sve, nikada do tada nisam bila na moru pa ono, vauuu prvi put idem na more, sad ću da iskoristim priliku za dobar provod. Vodila sam ljubav sa svojim sponzorom, a pored njega nalazila sam se i sa gazdom hotela i zbog toga sam uvijek dobijala samo najbolju i najskuplju hranu za koju nisam marke dala. Kada me je moj matori sponzor pitao odakle mi sve to, rekla sam mu da



nisam došla na more da bih samo njegova ja*a lizala. Nasmijao se i kasnije smo imali dobru trojku, gazda hotela, matori sponzor i ja. To je bilo nešto novo za mene, i sve me je to nenormalno palilo…..

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...