ISPOVEST: Vratio sam se nakon posla u stan nikoga od okucana nije bio prisutan otisao sam da se istusiram



Vratio sam se nakon posla u stan nikoga od okucana nije bio prisutan otisao sam da se istusiram prid kraju zaculo se zvono na vratima uvio sam donji deo tela u peskir i otisao pogledati ko je verujuci da je neko iz



porodice bila je to drugarica moje majke zacudjeno i kroz osmeh me je pitala imali jos nekoga od ukucanih odgovorio ne i pozvao je unutra pitao sam je zeli li nesto da popije odgovorila mi je samo tebe zelim kroz osmeh na licu bacio sam sa….

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...