ISPOVEST: BILA SAM ŠEFOVA SEKSUALNA ROBINJA: Uzimao me je gde je stigao, a morala sam da ćutim!



BILA SAM ŠEFOVA SEK*UALNA ROBINJA: Uzimao me je gde je stigao, a morala sam da ćutim! “Imali smo seks u automobilu, šumi, toaletima restorana, sobama zabačenih motela, a onda je otišao još dalje”. “Šef me ulovio u WC-u s drugim kolegom i sad me ucenjuje se*som. Već mesecima ne mogu normalno da spavam, život mi se okrenuo naopačke i u situaciji sam da ne znam šta da radim. Život mi je postao splet laži, se*ksa, perverzija i ucena. Jedno poslovno druženje, takozvani team-building, meni je u potpunosti promenio život. Ne znam šta se dogodilo, popila sam previše, čak se nekih detalja s te razuzdane večere više ne sećam, ali znam da sam većinu vremena provela u društvu nekoliko godina mlađeg kolege.



Bio je neverovatno šarmantan. Nisam se plašila, jer sam se već mnogo puta našla u sličnim situacijama. U sitne sate izašli smo na terasu da malo udahnemo vazduha, jer mi se već vrtelo u glavi. Nakon 30 sekundi pitao me: “Koja ti je najveća se**ualna maštarija?”. Malo me zatekao, ali već smo te večeri razgovarali o se**u, pa mi nije delovalo ništa čudno. “Želela bih da se budem nasamo sa zgodnim mističnim strancem. A ko ne bi? Ali ono o čemu sam maštala je situacija koja bi pucala od uzbuđenja, u kojoj bi mi delio komplimente i na kraju pitao može li me lagano izmasirati po leđima. Dopustila bih mu, a on bi me uskoro rastopio dodirima koji vode u ekstazu. Ne bi se zadržao samo na leđima, kružio bi po celom telu, a ja bi mu dopustila…” U tom trenutku sam stala, sama pomisao na to me uzbudila. “Moram u toalet”, rekla sam. Odjurila sam, malo sam došla sebi, ali u trenutku kad sam podigla pogled iznad slavine u ogledalu sam videla njegov lik. Podigao me i bukvalno uneo u kabinu, naslonio na zid, podigao suknju i u jednom potezu skinuo tange. Osetila sam njegove prste između nogu, nisam se uspela ni snaći, a on je samo šapuno: “Ja sam taj stranac.” Moja maštarija se upravo ostvaruje, ali ne, nisam to smela da uradim!….

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...