ISPOVEST: Obožavam kada nam tetka dođe u goste, pogotovo ljeti. Bila je prije par dana i to u kratkoj ljetnoj suknjici…



Obožavam kada nam tetka dođe u goste, pogotovo ljeti. Bila je prije par dana i to u kratkoj ljetnoj suknjici. Prebacila nogu preko noge, naprosto nisam migao dok sam gledao tu prekrasnu nogu koja je bila gola sve do pola stražnjice.



Na trenutak sam se uplašio da ne priimjeti, sageo sam da skinem čarape, kako bih ujedno i što bolje vidio te prekrasne noge, a ona mi se tada povišenim tonom obratila i rekla ZLATO TETKINO, HOĆEŠ TETKI DATI TE SVOJE ČARAPE, NEŠTO TETKI HLADNO!? Na prvu sam se šokirao, uplašio, jer sam mislio da je primjetila i da će da me grdi jer je pohotno gledam, ali onda sam u sekundi skontao i rekao joj NARAVNO NAJDRAŽA MOJA TETKO,…..

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...