ISPOVEST: Devojka mog brata vodila ljubav sa mnom…



Devojka mog brata vodila ljubav sa mnom….Moj brat se vratio iz grada sedeli smo u sobi i gledali utakmicu od jednom mu je telefon zazvonio i rekao mi da ce mu doci devojka i da ja budem sa njom dok se on ne vrati jer navodno je morao da ode do poste da podigne nekakv paket on je otisao a ona dosla sedeli smo na dvosedu i gledali TV… a zatim sam cuo njene reci kako bi volela da spava sa



mnom rekao sam pa kako ti si devojka mog brata rekla mi je nema veze nece on nikada saznati i skocila na mene pocela me ljubiti svuda po telu a najvise dole cak je po malo i skakala po meni ali ubrzo sam zavrsio isprskao sam je po licu kada smo zavrsili ja sam ostao gledati TV a ona je otisla na tusiranje.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...