ISPOVEST: Ja sam zeleo nju za zenu, pa smo imali se*s bez zastite, iskoristio sam priliku da svr*im u nju…



Imao sam devojku nekoliko meseci, nakon puno lepih trenutaka sa njom pristala je da spava sa mnom. Ja sam zeleo nju za zenu, pa smo imali se*s bez zastite, iskoristio sam priliku da svr*im u nju.



Kada mi je javila da je u drugo stanje istog trenutka me ostavila jer joj je mama zabranila da se zabavlja s deckom sa sela, rekla da ce je majka ocisti…Taj decko tj ja,zivim u kuci od 350 kvadrata,pokrenuo sopstveni biznis u stocarstvu,od iduce godine cu biti potpuno nezavistan od svih sa zavidnim mesecnim primanjima.Ona zivi u stambenoj…..

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...