ISPOVEST – Imam 30 godina i platila sam da me j**u…




Imam 30 godina i vec vise od 5 godina sam intimno neaktivna. Nije mi toliko smetalo do pre par mjeseci.
Sva ta energija koja se nakupljala u meni bila je sve jaca i jaca. Ni samozadovaljavanje nije pomoglo.
Jednog dana puko mi je film i angazirala sam prijateljicu koja ima jako veliki krug poznastva i prijateljstva
da mi nabavi dvojicu mladica koji su spremni na odnos za placu sa prilicno zgodnom 30.godisnjakinjom.
Samo se nasmijala i rekla nema problema, ali sta ces placati kada su ti se i sami nudili a ti ih odbijala.
Rekla sam da to zelim, da me to pali i zelim odnos sa dvojicom koji nikad nisam isprobala. Rekla je da
nema problema i da cu sad sve godine da nadoknadim….

Vec kroz dva dana nazvala me i rekla da se pripremim na vece dolaze mi dvojica studenata, koji su
odusevljeni. Em ce “spavati” sa mnom em ce biti placeni za to. Bila sam i ja odusevljena. Okupala sam se,
depilirala i bila sam kao beba. Vrijeme mi je sporo prolazilo. Napoko se zacula zvono na mojim vratima.

Duboko sam uzdahnula da smirim uzbudenje i otvorila. Na vratima su stajala dva zgodna i prelijepa
momka.
Jedan je bio crn i razvijen, ocito posjecuje teretanu, a drugi vitak i smed. Osmjehnuli su se kada su me
vidjeli imala sam obucenu prozirnu spavacicu sa dubokim dekolteom. Moram se pohvaliti da sam
blagoslovljena bujnim grudima. Dobar dan…Mi smo…ja sam Marko, ovo je moj prijatelj Bojan…prestavio
se crni..Pozvala sam ih u stan i zakljucala.

Zar je moguce da takva koka placa za ovo. pitao je Bojan odmjervajuci me. Sve je moguce..rekla sam i
posegnula za novcanik…Izvadila sam puno novca. Evo sta mogu dobiti za ovo?pitala sam. Isuse…bio je
njihov prvi komentar… Za to ces biti tretirana kao Bozica, rekao je Marko. Uhvatio me za ruku i odveo u
sobu. Polako mi je skinuo spavacicu i ostala sam gola…nisam imala nista ispod…Polegao me na krevet i
njezno poljubio u usne, a Bojan se spustio izmedu mojih nogu… i krenulo je totalno ludilo.
Posle svega, dugo nam je trebalo da dodemo sebi…Ja sam bila “sređena” kao nikada u zivotu i osjecala
sam se sjajnooooo!!!!Dala sam im novac, a Marko me pogledao… Malena mozemo ovo ponoviti i bez
placanja ako se slazes… Bilo je sjajno..rekao je…Naravno!! odusevljeno sam pristala… I ponovilo smo..ali
o tome drugom prilikom. U zivotu nikada nisam bila sretnija..jer drugi put sam s njima probala sam i nesto
novo…

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...