Dok mi je muz bio nocna svaku noc sam isla njegovom bratu i vracala se ujutro prije njega…



Kad sam se doselila u kuću svog muža, imala sam 25. Udala sam se brzo, posle veze koja je trajala svega tri meseca. Pre njega, a u vreme neuspešnih studija psihologije, nisam uspevala da ostvarim dugotrajniju vezu. Prošla sam kroz desetak neuspešnih.

On je naočit, duhovit i veoma prijatan čovek, možda malo usporen za moj karakter, ali osvojio me svojom neposrednošću. Činjenica da ima dva brata, mlađeg i starijeg, probudila je u meni neku vrstu materinskog nagona. Prepoznala sam odsustvo ženske ruke u njegovom životu, jer mu je majka umrla kad je bio sasvim mlad.

Već u prvim danima braka pojavile su razlike koje nisam uspela da uočim dok smo se zabavljali. Bio je nemaran, nije mogao da prepozna moju ambiciju da učinimo nešto sa svojim životima. I njegov posao – bio je građevinac, često na terenu, postao je problem kojeg nisam bila svesna.

Preko nedelje je bio odsutan, dolazio je petkom uveče i ostajao do ponedeljka ujutro, kad bi ponovo odlazio. Moj buran seksualni život pre njega, kao da je potpuno nestao. Nedostajali su mi njegovi dodiri i, kad bi stigao u petak uveče, bacala sam se na njega, odvlačila ga u spavaću sobu.

Pospan, često veoma umoran, nije bio u stanju da odgovori na sve moje potrebe. Patila sam preko nedelje, a ljutila se na njega vikendom, jer me nije zadovoljavao na način koji sam očekivala. Njemu je bilo sasvim dovoljno da se kresnemo samo jednom u vreme kad je kuće i moja potreba sa seksom mu je bila gotovo smešna.

Besnela sam, izazivala ga, ali prirodno flegmatičan, nije se mnogo obazirao.

*

Živela sam u njihovoj kući već tri meseca, kad je jedne večeri, oko ponoći, njegov stariji brat, Marko, zakucao na vrata moje sobe. Ležala sam, pokušavajući da smirim svoju strast milujući samu sebe. Pustila sam ga da uđe.

Raspitivao se za odnos njegovog brata i mene, navodno me sažaljevao što tako sama „trunem“ bez muške ruke po cele dane.I on je bio oženjen, živeli smo svi zajedno. Njegova žena je bezlična, usporena i uvek natmurena osoba, s kojom nisam uspevala da ostvarim kontakt. Ništa više od službenog.

Razgovor mi se nije sviđao, ali trudila sam se da budem ljubazna, kao i uvek. Marko je krupan čovek, pravi gospodar u kući, pored živog oca, navikao da sve bude po njegovom. „Bratski“ me je sažaljevao i ljubazno ponudio da mi se nađe pri ruci, kad god i za šta god mi zatreba.

Jedva sam čekala da ode jer sam prepoznala skrivenu nameru koja mi se nije svidela. Kad je konačno izašao, odustala sam od milovanja i zaspala, trudeći se da zaboravim neprijatan razgovor.

Ipak, sve je u meni govorilo da se neće završiti na tome.

Kad mi je muž došao tog vikenda, nisam mu pomenula tu posetu. Bila sam besna na njega jer se odmah svalio u krevet i zaspao, ignorišući moju želju.

*

M A R K O

U ponedeljak je, kao i uvek otišao na put. Uspela sam da ga probudim pre polaska i iznudim seks, prosečan i gotovo otet. Čim je izašao, osetila sam prazninu koja se nije dala ispuniti.

Čitav dan sam bila loše volje i izbegavala svaki razgovor. Otišla sam na spavanje veoma rano. Nisam čula kad su se vrata otvorila. Probudila sam se tek kad je Marko legao pored mene, potpuno go.

I sama sam spavala gola, probudio me dodir njegove kože. Zapanjeno sam pokušala da ustanem, ali me je čvrsto zgrabio s leđa. Jednom rukom mi je zapušio usta, drugom zgrabio za grudi.

Njegova erekcija se priljubila uz moja leđa. Otimala sam se, ali bio je mnogo veći i jači. Dok smo se rvali po krevetu, nekako je smestio kurac među moje noge i, za tili čas je bio u meni.

Tada, sasvim pripijena, više nisam imala šanse da se oduprem. Jebao me je dubokim pokretima i bez glasa, čvrsto me držeći. Kad je svršio, naravno u mene, popustio je pritisak i tiho mi se izvinjavao, pravdao sopstvenom zaslepljenošću. Bio je, navodno, zaljubljen u mene od prvog dana, mislio samo na moje bujno telo i lepotu.

Bulaznio je gluposti.

Slušala sam, zgrožena onim što se upravo dogodilo, nisam više ni pokušavala da pobegnem. Njegov besmisleni, glupi monolog je trajao sve dok nisam osetila novu erekciju.

Bez pripreme, ušao je ponovo. Ovog puta je bio sporiji, stezao me nežnije. Trudio se da mi izvuče orgazam, ali nije uspeo. Svršio je, ostao u meni nekoliko trenutaka i, nenadano me pustio, ustao, obukao se kao da je to najnormalnija stvar na svetu. Ne okrećući se, izašao je, bez reči.

*

Trebalo mi je mnogo vremena da se smirim. Proplakala sam ostatak noći, razmišljajući šta da uradim. Želela sam da se istuširam i sperem njegove mirise sa sebe, ali nisam se usuđivala da pravim buku tokom noći i dovedem se u situaciju da nekome objašnjavam.

Pred jutro sam odlučila da, čim ostanem sama, spakujem stvari i odem do svog muža, sve mu ispričam i zatražim da se odselimo.Marko me je preduhitrio. Vratio se u sobu dok su u kući još uvek bili njegova žena, Miloš, najmlađi brat i njihov otac.

Potpuno mirno, gledajući me u oči, još uvek golu pod pokrivačem, polako se svukao. Imao je maljave grudi i veliki kurac koji je visio u poluerekciji. Popeo se na krevet do mene, i na kolenima mi ga praktično ugurao u usta.

Slomljena prošlom noći, nisam pružala nikakav otpor. Gurao mi ga je duboko u grlo i milovao sise, gurao ruku među noge.

Kad mu se podigao, uspeo je da proizvede vlagu među mojim nogama. Tad je legao preko mene, zabio se jednim pokretom, zgrabio obema rukama za guzove.

Tiho je stenjao dok se nabijao dugačkim, sporim pokretima. Panično sam se plašila da bi neko mogao da uđe, da bi mogli da nas čuju. Njegov veliki kurac me je svrdalao i proizvodio talase koji su me polako osvajali.

Uočio je da da sam blizu, malo je ubrzao, pa smo svršili zajedno.

Čitavom težinom se svalio na mene, ne vadeći ga, pa nas izvrnuo na bok, držeći me za sise. Mumlao je kako sam najbolja riba koju je ikad kresao i kako ćemo se dobro slagati.

Žmurila sam, ne verujući da se to dešava. Ponovo me preplavila panika da bi neko mogao da nas čuje. Osluškivala sam zvukove koje su proizvodili ostali ukućani, očekujući da bi neko svakog trenutka mogao da bane. On je ležao mirno, štipkao me za bradavice. Nije ni pokušavao da me spreči da ustanem.

Tresla sam se, nesposobna i da zaplačem. Ležali smo jedno pored drugog čitavu večnost. Kad su se drugi glasovi utišali i iščezli, shvatila sam da smo sasvim sami.

Nema mi spasa, pomislila sam, kad mi je tiho, ali odlučno naredio:

– Ajde, sad, popuši mi.

Dohvatio me je za kosu i povukao među svoje noge. Primila sam ga poslušno. Uz njegova povlačenja za kosu, dovela sam ga do novog orgazma. Kad je počeo da svršava, zadržao mi je glavu da bih progutala spermu kojom mi je napunio usta i grlo.

Iza toga me je pustio, okrenuo se i zaspao gotovo istog trenutka.

Nakon nekoliko minuta pažljivo sam ustala i otišla do kupatila. Tuširala sam se, trudeći se da sperem njegove dodire i mirise, oprala zube tri puta. Morala sam da se vratim u sobu da se obučem. Oklevala sam čitavu večnost.

Konačno sam ušla, tiho, gotovo na prstima. Prebirala sam po svojim stvarima, odlučna da odmah napustim kuću. Zvukovi koje sam proizvodila su ga probudili.

Okrenuo se prema meni i gledao me je pogledom predatora. Bila sam njegova žrtva i mislim da sam već tad shvatila da ne mogu da mu pobegnem. On je to već znao.
Obukla sam se i neodlučno stala kod vrata. On je spustio ruku među svoje noge i zatražio da ga, pre nego što izađem, poljubim još jednom. Oklevala sam, ali njegov pogled me je prislio da priđem, uzmem ga u usta na nekoliko trenutaka.

Nije me prisiljavao, nije me povukao za kosu, samo me je pomilovao po dupetu i dopustio da ustanem i izađem. Kad sam zatvarala vrata, dobacio mi je kratko da će me čekati u krevetu.

*

Motala sam u glavi sve te događaje ispočetka, ni sama ne verujući da mi se to događa. Dok sam besciljno lutala, sve više sam bila uverena da mi muž ne može pomoći. Čak je bilo pitanje da li bi mi uopšte verovao.

Posle nekoliko sati, umorna, odlučila sam da se vratim. Nadala sam se da je otišao, ali kao što je i rekao, čekao me je, i dalje go u krevetu.Pozvao me je da se svučem i ja sam poslušno, sa spuštenim pogledom počela da se oslobađam garderobe. Kad sam otkopčala brus, primetila sam kako mu erekcija raste. Komentarisao je tiho kako sam lepa i zgodna, svaki bi me muškarac poželeo i slično.

Kad sam spustila i gaćice, kurac mu je već stajao čvrsto uz stomak. Popela sam se na krevet, on se okrenuo na leđa, uhvatio me za ruku i povukao prema sebi. Raširila sam noge i zajahala ga, već vlažna.

Ušao je lako, milujući mi grudi. Pomerala sam se napred, nazad i oko njegove batine u sebi, zatvorenih očiju. Sve mi je grublje stiskao sise i bradavice. Znala sam da ću svršiti. Kad se to dogodilo, on se propeo nekoliko puta i svršio i sam.

Pala sam na njegove grudi, milovao me je po kosi i niz leđa. Osećala sam kako splašnjava u meni, a kad je i ispao, okrenuo me je pored sebe, pa zatim i na leđa.
Neočekivano, zabio je glavu među moje noge, u sopstveni jeb. Kad je njegov grubi jezik dodirnuo moj klitoris, prepustila sam se. Doveo me je do još jednog orgazma, malo sisao bradavice, pa naglo ustao, obukao se i otišao.

– Slatka ti je pica, dobacio je preko ramena. Ješću je.

*

Očekivala sam ga te noći, bila sam sigurna da će ponovo doći, ali nije došao. Zaspala sam tek pred jutro. Mrzela sam ga, mrzela sam svaku pomisao na njega i želela da se osvetim, ali nisam mogla da smislim kako.

U takvim mislima mi je prošla čitava nedelja. Nije se ponovo pojavljivao i kad mi se muž vratio, tresla sam se od straha, pokušavajući da prevalim preko usta reči koje sam smislila i kojima bih mu dočarala šta mi se desilo.

On je, kao i obično, bio umoran, ali je pre spavanja ipak imao snage da me uzme zguza, mlako i bezvoljno.

Zaspali smo zagrljeni.

*

Vikend sam provela u potpunom bunilu. Izbegavala sam svaki razgovor i pravdala se jakom glavoboljom. Skupljala sam snagu da razgovaram sa mužem. Gotovo da nisam izlazila iz sobe.

U nedelju popodne, čula sam kako Marko, neočekivano glasno, traži od mog muža da mu učini uslugu i ode njihovog zajedničkog prijatelja, koji je živeo u susednom mestu, i donese mu neke alatke koje su mu, navodno trebale.

Kad sam začula kako muž pokreće motor svog automobila, Marko je bio na mojim vratima.

– Skidaj se, kratko je naredio, svlačeći se i sam.

Nisam mogla da verujem. Zaledila sam se od straha. Ostala sam nepokretna i kad je go kleknuo pored mene. Mirno mi je podigao kukove, zadigao suknju i strgnuo gaćice.

Legao je preko mene, ne zamarujući se ostatkom moje garderobe, prstima napravio prolaz i ušao. Sisao mi je ušne resice i vrat, čvrsto me odzdo držeći za dupe.

Svršila sam. Brzo. Pa još jednom s njim.

Čim se ispraznio, ustao je, obukao se i izašao. Ponovo bez reči.

Panično sam skočila, svukla zgužvanu garderobu, odjurila u kupatilo, istuširala se i ponovo obukla. Kad se vratio, muž je primetio da sam se presvukla. Slagala sam da mi je glavobolja popustila, pa sam odlučila da izađemo negde napolje, da prošetamo.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...