ISPOVEST OBOJE SMO IMALI 23 GODINE, I OBOJE SMO JAKO VOLELI SE*S U VIKENDICI



Vikendica je bila ogromna, a nas dvoje mladi i nezasiti se*sa. Oboje smo imali 23 godine, I oboje smo jako voleli se*s.

Tih nekolika dana u toj staroj I velikoj kuci je bilo nezaboravno. Ona je bila sitnije gradje sa kracom crvenom kosom. Koza joj je bila divna, bela.Si*e manje ali cvrste, i savrsena gu*a. Je*ali smo se svuda – po hodnicima, u sobama, u kuhinji, u kadi .Volela je da me probudi pu**njem – si*ala bi mi zo*njak dok joj ne sv*sim u usta do poslednje kapi. Ponekad je volela romantiku, tipa, crno vino i vatra u kaminu, i nezno je*anje. Jednom se tako kupali i jedno drugo o*alno zadovoljavali u ogromnoj mermernoj kadi pod svetlosti sveca, kada je pocela se*si glasom da mi sapuce i da se uvija – Veceras cu da ti ispunim jednu zelju posle vecere, ako me budes dobro je*ao – rekla mi je dok je d**ala moj ku*ac u toploj vodi. – A sta to – pitao sam, ne znajuci sta da ocekujem.Bila je po malo perverzena i volela je bas svasta. – Pa dacu ti da me je*es u guzu – sapnula mi je u uvo dok mi je stiskala ku*ac. Onda me ugrzila za resicu uveta, pa gurnula jezik unutra. Poceo sam da se grcim i da sv**avam u vodi.
Ona je to osetila i brzo se moj ku*ac, u sred or*azma nasao u njenim znalackim ustima. Oci su mi se ukrstile koliko sam bio napaljen. Naime, za je*anje u gu*u nije htela ni da cuje, jer nikad do tada to nije radila i plasila se. Najvise sto mi je dozvoljavala, i to samo ponekad, je bilo da joj gurnem sr*dnjak u c*ar dok je je*em ili lizem pi*ku. Nekako sam docekao do posle vecere, uz neki glupi film. Vec smo se mazili i po mali vacarili, pa smo polako poceli da se ljubimo i jace stiskamo, da bi poceli divlje da se ljubimo i skidamo odecu sa sebe.Volela je da me namesti na ledja i da preuzme kontrolu. Ja se nisam bunio .Namestio sam se na kauc i posmatrao njeno telo dok se polako glava spustala ka mom ku*cu, praveci jezikom liniju od mog vrata do medjunozja. Uhvatila je moj vec nabrekli ku*ac za koren i pocela da ga lagano ljubi u gla*ic, da bi vrlo brzo pocela jezikom da pravi krugove oko gla*ica. Bio sam u bunilu, pridigao sam se i jednu ruku joj stavio na potiljak, da pocne vec jednom da mi p*si, a drugom rukom sam joj mesio si*e, prvo jednu, pa drugu, stiskajuci joj bra*avice. Volela je da ga p*si, i znala je to jako dobro da radi.Jednom rukom je dr*ala po korenu ki*e, a drugom je mesila moja obrijana i otekla mu*a, dok je u usta uvlacila koliko je mogla. Napalio sam se ko konj od pomisli da cu da je je*em u du*e i ku*ac mi je bio nikad veci i tvrdji. Onda je izvadila ku*ac iz usta i pocela polako jezikom da se spusta ka mu*ima. ovo sam obozavao, i ona je to znala.Lizala mi je mu*a tako sto je njen spretni jezik prelazio sa jednog na drugo, a rukom mi je sve vreme dr*ala ku*ac. Pa ih je onda uvlacila u usta, prvo jedno pa drugo. Na kraju se vratila pu*enju. Uhvatio sam je obema rukama za glavu i poceo da joj nabijam ku*ac u usta, dizuci kukove u kratkim ubodima. Osecao sam njene sitne zubice po ki*i a kraj grla po gla*icu. Ona se gusila i uvijala, ali nije imala kud jer sam je drzao za glavu.Ipak, sve vreme je sebi dr*ala pi*ku. Morali smo da stanemo sa tim i zamenimo poze, jer sam ja vec bio blizu sv**avanju.



Sad se ona zavalila u kauc, a ja sam bio preko nje. Ljubili smo se strasno, da bih ja poceo da se spustam ka njenoj pi*i, usput lizuci i grickajuci njene bra*avice.Polako sam stigao do pic*e. Njena pic*ica je bila najmanja i najlepsa koju sam ikada je*ao, jako tesna, sa roze usnicama i potpuno obrijana. DivotaPoceo sam lagano da prelazim vrhom jezika preko usnica. Pa isto tako lagano da joj lickam kli*oris. Uzdisala je i uvijala se.Onda sam odjednom usnama skroz obuhvatilo njenu pic*u i zavukao jezik unutra koliko sam mogao, a ona je samo tiho uzdahnula. Bila je tako topla i mirisljava.Zamenio sam svoj jezik prstom, a onda joj lizao i si*ao kli*oris. Kad sam ubacio jos jedan prst, pocela je da jauce. – Je*i me, molim te – tiho je rekla. Polakao sam poceo da se pridizem, a nju uhvatio za kukove i dovukao gu*u do ivice kreveta.

Obozavala je da joj prelazim gla*icem preko usmina pre nego sto joj ga sj*rim. Nikad nisam mogao da joj odjednom uguram do kraja jer joj je pic*a bila jako tesna i mala, nego sam morao polako. Dok sam joj polako uvlacio ku*ac unutra, jednom rukom sam je drzao za kuk, a drugom joj mesio si*e i uvlacio prste u usta. U jednom trenutku sam se prebacio poreko nje, i poceo da joj grizem i lizem vrat, a ku*ac joj nabio do mu*a.
Ciknula je, i malo smo tako zastali. A onda sam se vratio, pa poceo da ga izvlacim skroz napolje, da bih ga onda opet za*io do kraja. Ona je pocela prvo lagano, a onda sve glasnije da jauce i dahce. Grcila se od or*azma, kojih je mogla dosta da dozivi za vreme je**cine.Zamenili smo poze, opet sam ja sedeo a ona me opkoracila okrenuta licem ka meni i namestila gla*ic na ulaz. Sad je ona vodila igru. mesala je po gla*icu, da bi se onda toliko sjurila na njega da me zabolelo u mu*ima i kukovima. Mesio sam joj gu*ove i sisao bra*avice.Onda sam malo pljunuo u saku i namazao joj preko sup*a. Mesala je gu*om po mom ku*cu dok sam joj ja sre**jakom draskao su*ak, pa poceo malo po malo da ga uvlacim.Kada sam joj ga zavukao do kraja zarezala je pa pocela da me strasno ljubi. Pogledala me je jeb**ovno i pitala da li sam spreman da je je*em u gu*u, grickajuci donju usnu. Jok i nisam bio spreman. Okrenuo sam je u kuceci polozaj, glave nabijene izmedju sedista i naslona kauca, sa gu*om jako isturenom u vazduhu.Sva se tresla od iscekivanja. Njeni bledi gu*ovi, dve bele polulopte su stajale ispred mene, a izmedju njih je bio ruzicasti c*aric, koji niko do sada nije pro*io. Uhvatio sam je lagano za gu*ove obema sakama. Gnjecio sam joj gu*u, a onda sre**jakom jednog prsta poceo da kruzim preko c*ara.Pa sam onda poceo lagano da trljam prst po njemu po njemu. Dok sam to radio, spustio sam glavu medju njene gu*ove i poceo ponovo da joj lizem pic*u. Stenjala je tiho. Onda sam prestao da joj draskam su*ak i lizem pic*u, rasirio gu*ove rukama i malo se pridigao.Poceo sam da joj dahcem na su*ak. A onda sam ga vrhom jezika, samo jednom, kratko dodirnuo, na sta je ona ispustila jedno duboko , , aaaaa“ Mesala je gu*om koja se sva najezila, a ja sam joj gledao c*aric, koji je pulsirao. Ponovo sam presao jezikom po njemu, ali sada sporije i celim jezikom. Vrisnula je i zakikotala se.Onda sam, na kraju, obuhvatio cm

*aric usnama i poceo da ga sisam i guram jezik unutra. Posto se malo pre seksa istusirala, a preko njega su curili sokovi iz pic*e dok sam je je*ao, mirisao je divno, i imao isto tako lepo ukus.Morao sam jednom sakom da ostavim g*z i pocnem sebi da dr*am. Ona je vriskala i stenjala i mumlala nesto nerazgovetno, dok je jednom rukom sebi dr*ala pic*u. Ja sam onda poceo da joj guram prst u pic*u, sve vreme joj lizuci su*ak. Onda je skocila i otrcala do spavace sobe.Brzo se vratila sa necim sto nisam znao da je ponela – lubrikantom! Ona je jos pre svega ovoga planirala da ga primi u du*e. nasmejao sam se, odusevljen. Sela je na ivicu kauca i malo mi pu*ila ku*ac, koji je bio tvrd kao kamen, i vec balavio. Onda je sipala malo lubri*anta u ruku i namazala mi ki*u i vratila se u kuceci polozaj. Ja sam joj se primakao i iscedio malo lubri*anta na njen su*ak. Zatresla se.Namazao sam joj malo i pic*u lubri*antom, jer je pruzao jako lep osecaj mente, sto me je dodatno nap*lilo, ako je to bilo moguce. Pribio sam se uz nju i poceo gla*icem da kruzim oko su**ica. Kada sam ga prislonio na ulaz, samo me zamolila da to uradim polako. A drugacije nije ni moglo.Bilo je jako usko. Prvo sam jedno minut neuspesno gurao gla*ic, pokusavajuci da probijem njen c*ar. Onda sam osetio kako se polako siri i laganim potezom sam joj gurnuo gla*ic i zastao. -Stani, stani, stani.

Nekoliko puta je prosiktala. Kratko i duboko je dahtala, a onda rekla da nastavim. Polako sam ga gu*ao, jednom rukom drzeci nju za gu*u, a drugom drzeci svoj ku*ac za koren.Bilo je neverovatno usko i toplo. Bilo je tesno kao da me neko stezao rukom za vrh ku*ca. Ugurao sam do pola, pa polako poceo da ga izvlacim, do glavica. Pa nazad do pola. i tako nekoliko puta za redom. Kada sam malo ubrzao, zamolila me je da usporim. To sam i uradio, ali sam joj sada sve dublje ulazio. Na kraju sam usao ceo, do mu*a, koja sam prislonio na njenu vrelu i vlaznu pic*u.Nije ispustila ni glasa, ali je drzala sirom otvorena usta , a oci su joj bile zatvorene. Onda sam ga malo vratio, pa opet za*io do kraja. Uvijala se dok je dr*ala sebi kli*oris, a ja joj mesio si*e i grizao vrat. Vec su joj se gu*ni misici opustili pa sam mogao malo brze da je je*em.Poceo sam i da ga izvlacim potpuno, pa da za*ijam do kraja, naravno, polako. Onda sam se i ja pridigao nogama na krevet, prebacujuci se svojim stomakom preko nje. Vec je vristala od zadovoljstva, dok je sebi ludacki dr*ala pic*u, sama se na*ijajuci gu*om na ku*ac. Dzao sam je za ramena i bukvalno pu*pao, cesto menajuci ritam i dubinu uboda.Osetio sam da mi se blizi or*azam. Vratio sam se na patos, uhvatio je za kukove i rekao joj da cu da joj sv*sim u gu*u. Ona je odusevljeno uzdahnula i istrtila se jos vise. Osecao sam zmarce od glave do pete kada je pocelo. Na*io sam ga poslednjim trzajem do kraja i bum! Mislio sam da cu da se srusim od or*azma.Sasuo sam joj jedno litar spe*me duboko u gu*u, bar mi se tako cinilo. Zagrlio sam je oko stomaka i legao preko nje, ne va*eci ga. Ona se meskoljila ispod mene. Nasu je*acinu sa novootkrivenim nacinom je*anja smo produzili jos nekoliko dana, je*uci se non stop.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...