ISPOVEST: Ovako sam razvalio matoru domaćicu!



Nekih mesec dana kako sam se uselio u stan, raspakovao sam se, a višak kutija ću spustiti u podrum. Otključavam boks, ispada mi jedna od kutija a iz nje nekoliko „Pan Erotika”, „Strast” časopisa. Obrisah jednu od dve stolice, listajući počeo sam u toj tišini i da ga drkam, jul mesec, 16h… u pamučnom šotsu sam, bez gaća, nakvasiću šorts ako ga ne oslobodim… Dr*am ga uveliko, čitam erotske priče, prija mi, ostaću dok ga neolakšam. Stolica je u ritmu škripala i taj ritam mi na vrata boksa pozva matoru komšinicu da dođe i izvidi šta se to čuje…



nekih 5 min. je gledala kako ga oštrim… Tiho, u dva koraka mi je prišla sa leđa, spustila ruke na moja ramena. Trgao sam se, smirila me je, na uvo mi šapne da bi rado pomogla mladom novom komšiji u tom jedinstvenom događaju… Rada, 47 god, 160, 50kg, udata, dve ćerke na faksu… Uža kućna haljina do kolena na bretele, sela je uz mene, uzdiše dok mi ga dr**, kako sam mlad, tvrd, krupan, kako joj pod dlanom pulsira. Prijalo mi je njeno d**anje, ona je od onih koje vole, a znaju… „Jel’ prija komšo?”, moj pogled i uzdah joj govori sve. Kleknula je, da se ne bih uflekao, ona bi ga sebi u usta izdr*ala, jaja mi masira dok drugom izd**ava, blizu sam jako, obaveštavam je, prima ga u usta tako tvrdog, pu*i ga tek da se kaže da jeste, ubrzava ritam…Usta joj punim sp**mom…

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...