ISPOVEST: Dok sam radio prekovremeno ženu mi je pumpao najbolji prijatelj a onda sam ih uhvatio…



Neka ide u picku materinu rekao sam ženi. Dosta mi je tog posla. Stalno nešto treba na brzinu
uraditi. Radim cjele dane. Kao da ce biti smak svijeta ako nešto priceka na sutra. Ma da. A
placa? Baš dobro zaradiš tim prekovremenim radom. Da al nikad nisam doma. Dopizdilo mi i
mislim da cu promjeniti posao. Nek ide sve… Ma daj to ti je samo danas dopizdilo. Sutra ce
biti opet sve po starom. Necemo biti gotovi prije ponoci a možda i kasnije rekao sam.
Otišao sam i cak joj zaboravio reci da trebam i auto da vozim na servis. Tako da sam do posla
otišao onda taksijem i hvala bogu sve smo uradili puno brže nego što sam mislio. Do rucka
uradili smo puno toga i onda sve sredili do 19 sati. Mrtvo umoran htio sam se odvesti kuci i
tek na parkiralištu se sjetio da nemam auto.
U kurac nek ide sve. Sad nek idem i pješke doma. Dobro da nije neznam kako daleko.
Petnaest do dvadeset minuta i doma sam. Zamišljao sam šta radi sada moja žena, moja sladka
Ana i kako ce da se iznendai kad me ugleda tako rano. Barem cemo se pojebati nocas. Vec
nisam jebao mjesec dana zbog tog prekovremenog rada. Razmišlao sam da se ušunjam u
kucu i skinem se sasvim i gol uletim kodnje i izjebem je kao kurvu, kao da je silujem. Ponekad



dok nisam toliko radio radili bi svakakve bedastoce da nam bude seks zanimljiviji.
Od tog razmišljanja vec mi se davno digao. Ruke sam nabio u hlace i igrao se dignutim
kurcem, plako ga navlacio i stiskao. Baš sam skrenuo sa glavnog puta u naš sokak kad
ugledam auto stoji na prilazu a pokraj njega trojica razgovaraju. Nisu me primjetili. Došao sam
malo bliže i prepoznao glas mog prijatelja Mileta. Baš sam htio viknuti šta ce on ovdje i
pozdraviti ga naravno jer sam bio veseo da je došao u posjetu al sam u trenu zastao cuvši
Anino ime i nešto kao dobra kurva. Uh. Da cujem šta to prica jebo ga ja. Sklonio sam se iza
grmlja i još malo prišao da sam bio sasvim iza njih.
Ma nema problema vidjecete kakva je dobra picka. Voli kurac više nego išta. Pricao je Milan
onoj dvojici. Kad vidi naše batine nece se protiviti da je jebemo do kasno u noc. Onaj njen….

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...