TRAŽIM MUŠKARCA KOJI NIJE SAMO ZA JEDNU NOĆ!




SAMO TAKVE NALAZIM.



Stvarno nemam sreće sa muškarcima uvijek naletom na nekog koji me iskoristi na jednu noć i nikada mi se više ne javi.



Imam 27 godina i dosta mi je takvog načina života, da stalno mjenjam nekoga i da budem stalno sa nekim drugim.

Ali uvijek na kraju završim sa takvima, ne spavam sa njima na prvom spoju nikada. Ali spreman je svaki od njih biti mjesec dana ako treba i čim vodimo ljubav tu večer više mi se drugi dan ne javlja.

Ja vjerujem u to da postoje muškarci koji nisu takvi i koji bi dali sve na svijetu da imaju dugu i stabilnu vezu. Ja bih samo to i mislim da ništa puno ne tražim.

Trebam se truditi dok ne nađem takvoga, zato i jesam ovdje jer vjerujem da ima netko za mene koji bi bio sa mnom ako treba i cijeli život samo da se na kraju prije svega zavolimo.

Otvorena sam za sve mogućnosti i svaku komunikaciju i ako ima neki ozbiljan muškarac voljela bih da mi se javi za daljnje upoznavanje.

Vesela sam po prirodi ali jako tužna.

Postoji li za mene pravi..

Izvinite zbog neozbiljnih ne mogu ostaviti broj telefona, pošto me uznemiravaju i vrijeđaju, poruku ostavite ispod ovog mog pisma. Javit ću se svima onim, za koje smatram da imaju dobre i iskrene  namjere sa mnom.

1 komentar:

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...