ODNOSII NA BAZENU.. NISAM MOGLA DA IZDRZIM PA SAM GLASNO STENJALA I SVI SU ME CULI…



Kupila sam novi kupaci kostim nebo plave boje, polu ta*ga kupaci. Htela sam odmah da ga isprobam pa sam pozvala drugarice da idemo na bazen ali su sve bile zauzete pa sam otisla sama. Tamo sam se presvukla i usla u bazen. Ljudi nije bili mnogo posto je jos uvek hladno za bazene, iako je bazen zatvoren i unutra je veoma toplo. Oko 5 se bazen vec ispraznio, ostala sam samo ja i jos par ljudi. Razmisljala sam da krenem kada je dosao prijatelj mog oca, Dragan, koji je tu radio i reko da slobodno ostanem kad nikog nema posto je on tu i on ce da me vozi kuci. Svi su otisli, i samo sam ja ostala da se kupam, izasla sam iz bazena da se obrisem i da se spremim. Otisla sam da se istusiram, kad sam se istusirala satala sam ispred ogledala i videla da mi je kupaci providan, ali ne malo ne go kao da nemam nista na sebi. Brzo sam se vratila u vodu.

Kada je dosao da me pozove da idemo ja sam mu rekla da imam problem i da me je sramota da izadjem, pitao je sta je i jasam mu odgovorila da mi je kupaci providan, reko je da slobodno izadjem i da nece da gleda. Izasla sam, on nije gledao, razmisljala sam on je stariji covek i da me vidi sigurno nece nikom da kaze. Rekla sam mu da slobodno moze da gleda i da je glupo da se stidim od njega. Poso je zajedno samnom do svlacionice da se presvucem, cekao me je ispred svlacionice. Skinula sam se skroz gola i polako presvlacila, primetila sam da me gleda kroz otskrinuta vrata. Onako gola sam otvorila vrata i pitala da li ima jos nekog tu,rekao je da nema. Povukla sam ga unutra i rekla mu da sam videla da me gleda i da cu da mu



dam da me j*be ako on hoce, pristao je bez razmisljanja. Brzo se skinuo, i zacas mu je kur*c bio napolje. Kur*c mu je bio opusten, cucnula sam i stavila ga u usta. Pusila sam mu, rekao mi je da je on stariji i da nece brzo da mu se digne, odgovorila sam da ja bas volim opusten kur*c u mojim ustima i nastavila sam da mu pu*im. Trebalo mu je dosta da se digne a kad tu se digao bio je bas veliki i debeo. Seo je na klupicu a ! ja sam mu se natakla na ku*ac, je*ao me je u pic*u, gurao ga je skroz do ja*a. Dok me je je*ao rekao je da ce mu dosta trebati i da sv*si ali kad sv+si pokrice me spe*mom. Okrenuo me je i nabi mi ga je s gu*a u pic*u, stiskao mi je si*e, a njegova mu*a koliko su bila opuste na udarala su me po stomaku.

Izvadio ga je i pitao da li moze da me je*e u dupe, odgovorila sam naravno da moze. Lagano mu je uleto u moju bulju, posto je moja bulja mnogo je*ana, iako mu je bio debeo i veliki. Je*ao me je sve jace i jace, gurao ga je do kraja. Okrenu me je i spustio na kolena, pu*ila sam mu mislila sam da ce da sv*si, a on ga je izvadio, podigao me i opet natako na ku*ac. Je*ao me jos otprilike 5 min ili malo vise. Spustio me je na kolena, stavila sam ga u usta i pu*ila sam mu. osetila sam mlaz tople spe*me u ustima izvadila sam ga i izr*ala na lice i po si*e. Prestao je da sv*sava, a ja sam ga vratila jos jedamput u usta da ga jos jedamput osetim. Istusirala sam se na bazenu i obukla se, odvezo me je kuci, sada kada se vidimo pred svakim se praviom kao da nista nije bilo a kad smo sami opet krene je*anje.

BONUS ISPOVEST
Problemi,da ih tako nazovem,sa mojom pic**om su poceli u najranijem pubertetu.Si*e su uveliko pocele da rastu i odma se videlo da ce biti velike,ogromne bradav**e su pupile i mamile moje prste da ih diram i trljam.Pic**ca je pri svakom dodiru bradavica drhtala i pulsirala,sva sam se tresla i drhtala na samu pomisao da se pocnem jeb**i,ali sam ipak bila svesna da sa 13godina i nije vreme da pocnem jeba**nje.Zato sam dirala si**e i pick**u mazila i lagano dr*la samo da je kako tako zadovoljim.
Bilo je sve teze udovoljiti mojoj gladi za se*om.Kad god sam bila sama u stanu,bila sam gola i napaljena.Gledala sam po**ice i dirala si*e i pick**u.Pocele su me paliti scene ana*nog se*a,mada sam bila ubedjena da to mora jako boleti,kad ku*ac ulazi u tako malenu rupicu.Pokusavala sam uvuci prst u cmar** ali svaki put odustanem jer me je jako bolelo.

Jedne veceri,dosla sam iz skole,usla u kupatilo da se istusiram.Sapunica je klizila po mom telu,ja sam se laganim pokretima sapunjala,napaljena od svakog dodira.Dodirnula sam c**r mokrim prstima masnim od gela za tusiranje.Svideo mi se osecaj,pa sam nastavila da kruzim prstima oko rupice.Palilo me je to jako,Ugurala sam ceo prst u gu*u a da nisam ni osetila bol.Odma sam pokusala i drugi.Ooooooooohhhhh…..otelo se iz mene….mmmm……hhhhhhhhh….uzivala sam u tome.Izasla sam iz kade,ogrnula peskir i usla u svoju sobu.Zakljucala vrata i sela rasirenih nogu na krevet.Gledala sam svoj c**ric i malu pic**cu kako zevaju u ogledalu.sirila sam gu*ove i posmatrala kako se siri moja rupica.Uzela sam kremu sa stola i namazala celo du*e,uvukla prst u cm**ic i namazala se iznutra.Nabila sam najpre jedan,pa dva prsta.Stenjala sam i dahtala jer mi je bilo jakoo dobro.Uvukla sam i jos dva prsta druge ruke i pocela siriti cma**c posmatrajuci ga u ogledalu.U tom casu sam ugledala pored ogledala cetku za kosu.Drska joj je bila

savrsena ,okruglasta i valjkasta.Zgrabila sam je.Sva sam drhtala dok sam vrh cetke drzala prislonjenu uz c**r.Dodala sam jos malo kreme i krenula da guram cetku unutra.Uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh….jecala sam….mmm..mm….mmmmm…drska cetke je ulazila sve dublje,bolelo je ali ja nisam zelela da prestane,tu sam bol htela.Usla je cela drska,stala sam za trenutak i onda pocela da vadim ,tako nekoliko minuta,unutra napolje,pa sve brze i jace,dok me bukvalno drska cetke mojom rukom nije razvaljivala od jeba**a.Tresla sam se u stenjala,dahtala kao kerusa kad je j**u kerovi,Cucnula sam na krevet a drsku postavila uspravno.Rasirila sam kolena i pocela praviti cucnjeve dok se drska zabijala u moje d**e.Bilo je sjajno.Nisam mogla prestati,menjala sam poze i dr**la cm** koliko sam jace mogla.Nisam zelela da vadim drsku iz du**ta.Trgo me je zvuk interfona,ustala sam otkljucala vrata i usla pod tus.Jos malo sam sedela na kadi trpajuci cetku u mene,zatim se ponovo istusirala.
Posle toga,pic**ca je manje bridela a gu**a je bila redovno jebana od drske.
Tako je prosla cela jedna godina,moja zelja za jeb**em je bivala veca…jaca…ali ovog puta zelela sam da mi neko izjeme gu*u.Drska je postala zamorna,htela sam da me neko uhvati i propisno otrese od ku**a.

Zavrsila se osnovna skole,upisala srednja,zadovoljni roditelji zadovoljna ja.Pocelo leto,kratke haljinice suknjice i maleni sortsici..uuuff obozavam leto.
Tog julskog jutra probudila me je buka ispod terse moje sobe.Otvorila sam oci i uzela moju igrackicu i pocela moju igricu sa rupicom,vec razveljenom od drske moje cetke za kosu.Buku ispod terse pravio je nas komsija sa treceg sprata,imao je tu garazu u kojoj je cesto nesto radio.UUh taj nas komsija…uvek me pogleda bezobrazno i divljacki,sva se najezim.Ozenjen je nekom vecito namrstenom zenturacom,kako je bila odvratna,nikad je nisam videla nasmejanu,ni on nije bio veseo.Kad prodjem pored njega,zagleda me celu.Ooooohhhh…nabijala sam se na drsku i zamisljala njegov kur**.On je tad imao 35godina i jako lepo gradjeno telo.Lepe crte lica,plave oci,ooooooh…..da mi je sad tu ..pored mene…da mi na*je….uuuufffff…ustala sam i prisla prozoru,zavesa se njihala,on je sedeo ispred svoje garaze i spustio glavu na dole.Naglo sam povukla roletnu i napravila buku,pogledao je ka gore,ja sam pored balkona stajala potpuno go*a i gledala ka njemu.NIsam bila sigurna da me vidi.Pa sam resila da budem sigurna,obukla sam najminimalnije bokserice koje su se bezobrazno uvlacile u moju napaljenu gu*u,preko mala suknjica jedva pokrivajuci moje gu*ove,inace jako isturene i cvrste.Gore minijaturni top roze boje.Izasla sam na terasu,okrenula ledja ogradi i napravila se da ne vidim da gleda u mene.Znala sam da moze jasno da vidi moje polugolo dupe odozdo.Malo sam zanjihala gu*om,okrenula se ka njemu i uhvatila mu pogled,zastala sam gledajuci ga ravno u oci.Zatim sam usla unutra.Legla sam na krevet i zadovoljno se mazila.Onda se culo zatvaranje garaznih vrata,skocila sam do prozora i videla da je krenuo ka ulazu,uh,uh,sad ce proci pored naseg stana.Otrcala sam do vrata i na spijunci cekala da prodje.Odjednom,odlucila sam da otvorim vrata i vidim sta ce mi reci kad prodje….uuuuuhhhh.Pogledao me je onako nevaljalo,pogled mu je bio prikovan na moju suknjicu.

-komsinice,vama je vrucina jutros
-pa vrucina mi je,ne znam kako da se ohladim.
– Ako hoces,pozivam te na jednu ladnu limunadu,sam sam kuci,zena je otisla kod njenih na nekoliko dana.
-I ja sam sama ajdete kod mene,sigurnije je.
Nisam trebala drugi put da ponovim,usao je u moj stan i stao na hodnik gledajuci me zeljno i prljavo.Usla sam u dnevni on za mnom.Disao je kroz nos dok sam ja savijena trazila case ispod pulta sanka.Nisam se pomerala,stajala sam onako nag**ena ocekujuci ga.Osetila sam ga pored moje gu*e.
-Mala ti trazis nesto,dobices ga,ovog trenutka
Zadigo je moju suknjicu a bokserice spustio dole.Ja sam cutala i cekala sta ce sledece uraditi,drzala sam se za barsku stolicu a on je poceo da kopa po mojoj pi**ici.
Mozes me je**ti al samo u gu*u.
-Ooooh,malaaaa,ovu slatku malu guu,jeb**u je…uff nemas pojma kako cu je je**ti ,sad ces videti,dodji ovamo.
Trgo me je za struk i podigao od poda,bacio me je na trosed,naglo rasirio moje noge i zavalio prst u c*ar a iz gaca je izvadio svoj kur** i nabio ga pod moj nos.
-Gutaj droco,gutaj ga celog necu da cujem kako je veliki i kako nece da stane.
Poceo se nabijati u moja usta,bez reci sam primala koliko god sam mogla,davila sam se,nisam mogla verovati da mu je kurac toliki i da ga trpam ko prava iskusna kurv**ina koja se rabija od ku**a.Ubrzo sam se napalila toliko da sam ga dudlala ko prava ku**a i sisala ko najsadju lizalicu.Bolele su me usne i vilica jer je bio grub ali nisam pozelela da stane.Prstima je razvaljivao moj c**r
– Oooh mala ala si dobra za punjenjeee,dolazi ovamo.
Podigao me je i reko da stanem cetvoronoske na tepih.Poslusala sam ga,u kucecem polozaju sa glavom polozenom na pod bila sam natrcena ispred njegovog ogromnog ku**a.Kleko je iza mene,jos par minuta je kopao prstima po c*aru onda je gla*ic naslonio na pocetak moje rupice,poceo da prodire u mene najpre polako pa sve brze.Drzao mi je kukove,dizao moje du*e u vis i nabijao ku**c u moju guz**u ko lud.Muda su mu lupala o moje gu**ve
ja sam htela da vrisnem od bolaaa da zaurlam od strasti,stenjala sam i dahtala i disala kao bik,on nije smanjivao zestinu,nabijao se u mene i bio grub.Ustao je i seo na fotelju,trgo me je za ruku i stavio na krilo,naravno kur*em u meni.Poceo me je mahnito dizati i spustati na svoj tvrd i veliki ku**c.
-Napunicu ti du*e dro**o,sva ces biti puna spe*me.
Osetila sam toplinu i kako se ku*ac grci i pulsira.Izvadio ga je i opet mi ga stavio u usta,iako je smrdelo nisam se bunila.Ku*ac mu nije padao pa je odlucio da napravi jos jednu turu kroz moje du*e.Legla sam na krevet na ledja i rasirila noge,prisao mi je ,podigao malo du*e sa kreveta i zario se u moje du*e ponovo,ovog puta je je*ao jos brze ali je brzo svr*io i onda je lego pored mene.Iz mene se cedila njegova sperma,zamolila sam ga da me slika tako napunjenu ,da se vidi moje du*e iz koga curi njegova spe**a.
-Mala,ovo cemo ponoviti,nisam ovako je*ao ne pamtim od kad,i ti si sad moja dro**a koju cu samo u bulju je**ti,jel jasno.
Naravno,susret se mnogo puta posle ponavljao.Svaki put je bilo ludo i zestoko.
Ja sad imam 20god,uspesna sam na faxu i je**m se de god imam priliku.Pic**ca je pukla kad sam imala 17god ali je gu*a rasturenija,jebu me radije u nju,pi**ica je za usput ili kad imam dva ku*ca koja treba zadovoljiti pa je**u obe rupeeeee.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...