USAMLJENA UDOVICA TRAŽI MUŠKARCA ALI ISKLJUČIVO ZA BRAK..



Muž mi je umro prije tri godine bio je jako mlad, ali bolest ne pita za dobnu starost nikada. I tako sam ostala sama boreći se kako znam i mogu, težak je takav život kada si sam i kada nemaš nikoga pored sebe a obaveza i previše za jednu ženu.

Živim na selu u kući koja s godinama nosi kvarove i puno obaveza oko kuće bez muške ruke žena je nemoćna plačem nemogu da kvar otklonim. Pokušala sam da se borim sama sa svim tim preprekama ali sad vidim da ne mogu dalje… Nemam snage.

Bilo mi je lakše kada je muž brinuo je o mnogo čemu, ali od kada njega nema ne moguće je izdržati takav tempo. Voljela bih upoznati iskrenog muškarca koji me može voliti ali i dosta toga pomoći, oko muških obaveza vezano za kuću. U dvoje sve će nam to biti lakše.

Neće biti izigran!  Pružiti ću mu sve što mu srce za želi i sve što se očekuje od jedne normalne žene koja želi život u dvoje uz posebno poštovanje i iskrenu ljubav. Ukoliko smatraš da me ne možeš zavoliti nemoj ni pristati ne želim da pored tebe patim.

Imam 33 godine i još sam mlada po meni, mislim da još imam šanse pronaći ljubav svog života i živjeti sa nekim dugo i sretno. Žao mi je što je muž umro ali ne smijem zbog toga stati i zaustaviti svoj život.

Ako je neki zainteresiran za to da me upozna i volio bih nešto imati sa mnom neka mi se javi da se dogovorimo detalje. Ne tražim nekoga posebnog niti savršenog samo neka ima srce i dušu onako kako treba.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...