Ispovest: Sestrin muž me razvalio u podrumu, dok je ona pravila ručak



Živim sama, muž mi je terenski radnik i ljetos dok sam pripremala zimnicu, konkretno pekla ajvar moja sestra je došla zajedno sa svojim mužem da mi pomogne. Sestrin muž mi se oduvjek mnogo sviđao i prije nego se moja sestra udala za njega i oduvjek sam maštala da spavam sa njim, tačnije da vodimo ljubav. Muža mi tada nije bilo preko 10 dana, “zagorila ko tava” tako da kažem. Kroz glsvu mi je prošlo, SADA ILI NIKADA… sestru sam zadužila da se brine o ajvaru, a ja sam sa zetom otišla u podrum pod izgovorom da donesemo vina. Bila sam spremna, mislim… bila sam u kratkoj suknjici ispod koje nisam imala ništa, svjesno.

Njega sam zamolila da mi pridrži ljestve, a ja sam se popela kako bih dohvatila flašu vina. Stojala sam tako iznad njega sa raširenim nogama dok nisam bila sigurna da je primjetio što je trebalo da primjeti. Tada sam ga upitala CRNO ILI BIJELO??? a on mi je kao iz topa rekao ŽELIM TO ROZO! Odma sam znala šta želi, ali sam se pravila mutava i pitala ga A ŠTA TI JE TO, a on mi je rekao SIĐI DA TI KAŽEM. Dok sam slazila niz ljestve, nisam ni primjetila, ali on je već bio svukao trenerku i bez i jedne riječi me oprtio i odnio do obližnjeg stola.

Ćutala sam i uživala u trenutku koji sam dugo čekala. Bilo je kratko, ali vrlo slatko što bi se reklo. Bilo je bolje od onoga što sam zamišljala, posebno mi je podiglo adrenalin što sam cijelo vrijeme kroz prozorče gledala moju sestru. Nakon toga smo nastavili da se viđamo i kako kaže mnogo sam bolja od moje sestre, što je u neku ruku i normalno, JER SAM NAPROSTO BOLJA :), a pored toga imam samo 20 godina, a ona je već poprilično matora sa svojih 31.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...