SVAKO VECE KADA MAMA ZASPI JA I OTAC IMAMO DIVLJACKI SE*S…




Svako vece kada mama zaspi ja i otac imamo divljacki se*s…
To radimo vec puni 7 godina ja,znaci kada je to pocelo ja sam imala samo 15 godina,imala sam se*s sa jos 5 momaka ali se*s sa mojim ocem je najabolji….
Nekada me je malo strah da to sve mama ne sazna,mi bukvalno koristimo svaki minut kada mam nije tu da se poje*emo…
Nekad stvarno nmg da vjerujem da najbolji se*s imam sa vlastitim ocem al iskreno je tako…
Nijednom se nisam pokajala zbog tog dana kad sam se ja tusirala dok je mama bila na poslu a otac je jednostavno provalio vrata i usao u wc go i usao zajedno pod tus.
Uzeo me je za ruku i reko da se sagnem da mu po*usim ja sam pocela da placem ali sam se nakraju spustila i pocela da ga pu*im lagano al onda me je otac uzeo za glavu i poceo da mi ga na*ija,

meni su suze same isle onda je poceo da me dira dole ja sam ga molila da to ne radi i rekla sam mu da sam nevina,on je na to reko da je to super i da ce mi upravo sad biti najbolji trenutak u zivotu ugrnuo mi je 2 prsta mslm iz sve snage…
Krv je pocela da curi a onda me je na*uzio i uzeo za ruke i poceo da mi ga na*ija,sjecam se ko da je juce bilo vristala sam od bolova..

Nakon sto je zavrsio zaprijetio mi je da to nesmije nikome da pricam,ja tu noc nisam nikako spavala razmisljajuci sta da uradim ali s druge strane sam osjecala veliko zadovoljstvo ni sama vise nisam znala sta cu..
To je tako trajalo par dana onda sam jedno jutro usla u spavacu svoga oca dok je majka bila na poslu i izukla sam ga ocu iz pantalona i pocela da pu*im on se u tome trenutku probudio i nasmija i rekao vidis da je ono najlepsi trenutak u tvom zivotu..
Nastavila sam da ga pu*im onda me je on podigao i poso je da mi ga stavi ali ja sam taj dan dobila on je na to reko da nema veze da moze u gu*u ja sam pobjegla u drugu sobu ali on je bio uporan i doso je zamnom u drugu sobu i poceo da me ubjedjuje da je to super da nece da boli da ce ovaj put da bude njezan i onda smo lagano i poceli…
Ma mogla bi vam danima da pricam o tome ali to cemo u nastvaku…

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...