Ispovest: Muž je otišao do prodavnice, a onda mi ga stavio njegov najbolji prijatelj



Moj muz je pozvao svog drugara da dodje da popiju po koje pivo. Popili su celu gajbu, bili su skoro pijani, ali su hteli jos da piju. Posto je za mene tesko da donesem iz prodavnice gajbu, otisao je moj muz. Prodavnica je udaljena na desetak minuta od nase kuce. Dok je on otisao do prodavnice, ja sam ostala sa njegovim prijateljem. Otvorila sam mu slic na pantalonama i pocela da mu pušim, stavio mi ga u usta i nabijao jako, sve dok nisam cula da se kapija u dvoristu nije otvorila. To sam uradila jer sam uvek cula neke price kako taj covek ima veliki pa sam zelela da to proverim i nisam se pokajala.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...