ISPOVEST! IMAM 34 GODINE, ZAPOSLILA SAM SE KAO SEKRETARICA MUŽEVOG NAJBOLJEG PRIJATELJA I ON ME JE ..



Zaposlila sam se u privatnoj firmi.Imam 34 godine. U braku sam vec 6 godina.Muz mi je poslovno saradjivao sa sadasnjim gazdom,saznao da mu treba nova sekretarica,i tako sam ja vec mesec dana na probnom radu .U pocetku mi je bilo malo teze da se uklopim jer su svi radnici bili stariji od mene. Kada sam se uklopila bilo mi je super jer sam se zezala sa ostalim radnicima. Gazda nam nije los covek.Ima 47 godina i sve je dopustao i da se kasni na posao i ako je velika vrucina za vreme radnog vremena da se istusiras u kupatilu itd.
Bila je subota.Najavljivali su blizu 30 stepeni,ustala sam i spremila se za posao. Obukla sam kratku mini suknju, tan*e, majcicu bez rukava koja se na suncu providi i obula sam sandale sa visokom stiklom.Tako sam se sredila jer mi je gazda najavio mogucnost da cu ostati sat ipo dva duze,a uvece idemo kod nekih prijatelja pa nemam vremena da se vratim kuci i presvucem.
Draga ja cu doci onda po tebe oko 6 sa komsijama,i sacekacu te ispred u kolima dok ne zavrsis.Inace i komsinica je bila moje godiste,tj.imala je 34 god.a muz joj je bio stariji, imao je 46.Ona se zove Sanja,a on Petar. Vazi. Na poslu sam radila uobicajene stvari. Gazda me je zamolio oko 14 h da ostanem malo duze posto treba da mu dodju prijatelji pa da ima ko da ih usluzi.Jel vam necu poremetiti time neke planove.Ne, uvece idemo u goste ali muz, sa komsijama,Sanjom nju znate dolazila je ovde, i njenim muzem doci oko 6 po mene kolima.Pozvace me na mobilni kada stignu.
Dosli su mu 2 prijatelja oko pola 4, usluzila sam ih kafom i sokom.Imali su oko 40-ak godina.O pa imas novu sekretaricu a nisi nam pricao da je ovako lepa.Pa hvala,rekla sam.Da Tanja je ovde skoro mesec dana.Radio sam nesto zajedno sa njenim muzem,Tanja je trazila posao i eto je ovde.
Posle 10-ak minuta otisla sam do WC-a, ali nisam zakljucala vrata nadajuci se da niko od njih nece da podje u WC. Samo sto sam ustala jos se nisam namestila usao je jedan od njegovih prijatelja i zatekao me onako sa podignutom suknjicom i spustenim gaci*ama.Nisam znala sta da radim ukipila sam se a on se nasmejao i pitao me da li hocu da mu ga pridrzim dok pisa.Bila sam zbunjena a on mi je svoj ku*ac vec stavio u moje ruke,koji je za veoma kratko vreme narastao na 20-ak cm.Zacrvenela sam se.

Sta je,ovoliki ku*ac verovatno jos nikad drzala u ruci?Zaista je bio veliki i nabrekao.Mozda bi volela da ga osetis u pi*i,a.Bila sam totalno zbunjena i iznenadjena situacijom u kojoj sam se nasla i cutala sam.Ovo cutanje cu shvatiti kao razmisljanje o pristanku,ha ha nasmesio se,prislonio ruku na moju pi*u i poceo mi je trljati u krug.Ali gosp,ooh dine nemojtee oh.
Pokusavala sam da mu odmaknem ruku,ali umesto toga osetila sam kako njegov prst jednim naglim pokretom razmice moje ga*ice i sve mi dublje prodire u pi*ku.Staa ooh nitee branila sam se.Zasto,vidis da ti se pi*a zagrejava i da pocinjes i da vlazis.Nee,ooh sta ooh ni oh tee,zaista sam osecala kako mi se pi*a protiv moje volje greje jer mi je on masirao usmine i klit*ris vec nekoliko minuta.
Podvukao je ruke ispod moje suknjice,uhvatio ivice ga*ica,i naglim pokretom svukao mi ih do clanaka.Pridigao mi je jednu pa drugu nogu svukao mi ga*ice i stavio u dzep svojih pantalona.Sta to radite,ooh.Jos malo cu ti masirati pic*u i bice dobro,a ga*ice cu uzeti kao suvenir.Ooh nastavio je da rovari svojim prstima po mojoj pi*i.Oh lepo,vidis kako sam ti zagrejao sada pi*u.oooh.Zaista sam osecala toplinu izmedju nogu.Eto vidis da sam ti lepo izmasirao pi*u.Bice prilike da ti ubacim i ku*ac unutra neki put valjda.Kako si sada topla,ha ha.Navukao je pantalone i izasao.Oh boze.Namestila sam suknjicu.Kao zainat nisam ovog puta ponela rezervne ga*ice u tasni.
Usla sam kod njih i sela.Posle nepunih 5 minuta gazdin poznanik koji mi je malopre masirao pic*u zatrazio je jos jedan sok.Dok sam mu prilazila sa sokom rekao je jel znate kakav je ovo lep miris u sobi?!Obojica su odgovorila ne.
U tom trenutku kada sam bila 10 cm od njega i stavljala mu sok izvadio je moje ga**ce.To je Milane(tako mi se zvao gazda) miris pic*e tvoje sekretarice,u tom trenutku mi je zadigao suknjicu i obojica su mi ugledali pic*u,koja je spremna i zeljna da je dobro poje*emo.Bacio je moje tan*ice Nesi(kako se zvao drugi),i za sekund dva mi svukao suknju i bacio je na stolicu,i ponovo mi poceo gnjeciti usmine.Bila sam skamenjena i potpuno paralisana,jer uopste nisam ocekivala da ce moja pic*a biti izlozena pogledima 3-jice muskaraca.
Zaista joj divno mirisu tan*ice rece Nesa mirisuci ih i dodajuci Milanu.Gospodjo imate divnu pic+u rece Nesa.Ivan(ovaj sto me je skinuo) je menjao ritam zagrevajuci mi pic*u sve vise.Ali Ivane krete moj gazda,ali prekide ga Nesa prilazeci mi i pocevsi da mi otkopcava bluzu.Nee mojte rekoh.Samo se vi opustite gospodjo rece Nesa skidajuci mi vec i brus sada cemo vas lepo je*ati.Ali,ooh uzdahnula sam jer mi je Ivanov prst ponovo usao duboko u pi*u,iako sam pokusavala da suzdrzim uzdahe.

Neso vidi kako ima dobre i cvrste si*e rece Ivan.Gospodjo imate divne si*e rece mi i Nesa i poce mi gnjeciti prvo bra*avice a zatim i cele si*e.Brada*ice su mi se ukrutile od dodira.Tako sam ostala potpuno go*a.
Milane ala imas ukusa.Priznaj jesi li je tu*ao do sada.Nisam.Je li istina to gospodjo da vas do sada nije je*ao.Cutala sam.Sada cemo vas mi lepo je*ati.Ne,nemojte nee…rekoh,nee boze…oh.
Neso rascisti sto.Hocu Ivane.Kancelarijski sto ostade prazan,a Ivan me nasloni na sto. Zatim me preturi jednom rukom na ledja dok mi drugom poce siriti noge.Namestili su me tako da sam go*a lezala prilicno rasirena na stolu.Tog trenutka osetih kako mi i pi*u sve dublje ulaze Ivanovi prsti.Momci vec joj je pic*a prilicno topla.Nesa se skinu i poce masirati svoj ku*ac koji je poceo da raste.Bolje cete vi to gospodjo ,uze mi ruku i primora me da mu pocnem dr*ati.Osetih kako sve vise raste.Tako to oh dahtao je jer mu je prijalo.Oh pomislih u sebi,koliki mu je.Kao da su mi citali misli tog trenutka Ivan mi rece,jel vidis koliki je i Nesin ku*ac,slican je kao i moj.

Takav verovatno do sada nisi imala u pi*i a danas ces imati priliku da te nab*jaju 3 takva.Imas tesnu pi*u vidi se da nije mnogo upotrebljavana,muz ti sigurno ima mnogo sitniji ku*ac nego sto su nasi ha ha.Verovatno te i retko je*e,a ti si stvorena da budes zestoko je*ana.
Kad joj spomenu muza da mu se javi dok ne pocnemo da je tu*amo da ce ostati duze,i da ima pune ruke posla(vidite i pokaza im na ku*ac i mojoj saci,haha)rece Nesa.Imace i pune noge naseg vrelog mesa u sebi dodade Ivan.Ha ha najsmejase se obojica.Muz joj zna da ce ostati duze i doci ce sa komsijom i komsinicom da je saceka oko 6 ispred kolima.E pa onda da pocnemo rece Ivan i skinu se i on.Ivane pa ku*ac ti je vec spreman rece Nesa.Naravno.Ovakvu zensku odavno nisam je*ao,a jos je i udata.
Hajde mala da vidimo kako se je*es.Gledala sam u njega kao hipnotisana.Tog trenutka osetila sam umesto prstiju nesto mnogo vece na ulazu u pi*u.Bio je to gla*ic njegovog pe*isa.Trljao se o moje usmine,a zatim ga naglim pokretom utera u pi*u.Oooh nee,ote mi se uzdah iako sam ocajnicki pokusavala da se suzdrzim od uzdaha.Opa ulete vam gospodjo ku*ac moga kolege u pi*u.Tek do pola dodade Ivan.Jos malo da joj podmazem pi*u.Osecala sam svakim nabodom kako mi busi pi*u sve dublje i dublje.Prvo sam osetila samo njegov ogromni gla*ic kako me ispunjava,a zatim i ostatak ku*ca.
Ljudi definitivno nije imala nikada ovoliki ku*ac i pi*ki,cepam je sloj po sloj.Ima gospodjo jos dobrih 5-6 cm mesa da vam udje u pi**u dodade Nesa,ha ha.Rasiricu ti noge jos malo da ti ga lakse nabijem do ja*a.Zaista su me maksimalno raskrecili.Osetih prodiranje tvrdog ku*ca u meni gde muzev p*nis do te dubine nikada nije bio.Spremi se ,sada si vec podmazana i jos nekoliko naboda i zakucacu ti ku*ac do ja*a.4 ,3 ,2 ,1 odbrojavao je.Oooooh ote mi se poluglasno i pomalo odskocih od stola jer mi je Ivan upravo nabio ceo svoj ku*ac.Orosise me kapi znoja svugde po telu.Ovo je samo bilo zagrejavanje tek sad pocinjem da te je*em rece mi.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...