BOLNA ERO*SKA ISPOVEST: IMALI SMO BRUTALNO DOBAR SE*S, A ONDA JE ON ZAURLAO…



Kada imaš 18 godina, a tvoj dečko 20, samo ti je se*s u glavi, po ceo dan. Tako je bilo sa mnom i sa Milanom. Oboje smo već bili iskusni i znali smo šta radimo i ništa nam nije bilo strano. Sa njim sam prvi put probala an*lni se*s i svidelo mi se. Da vam otkrijem caku: sve je u pripremi gu*e, da bi to išlo kao podmazano.

Ipak, jedno veče smo uspeli da odemo korak dalje. Posle kratke predigre, on je ušao u mene i počelo je ludi ringišpil. Prvo mi je podigao noge, da krenemo s klasikom. Onda me je položio na bok i nastavio da udara sa nekim ludačkim osmehom punim požude. Verujte, i ja sam slično reagovala dok je prodirao u mene, posebno insipirisan, pogađajući sve prave tačke.

Na kraju me je obrnuo zgu*a i nastavio u istom ludom ritmu. Kad ovako opisujem, deluje da se sve odigravalo brzo. Ma kakvi. Kada smo počeli otpozadi, ušli smo u drugi sat divljeg, lepog se*sa.

Trajalo bi to još sigurno sat vremena, da on nije jauknuo i pao sa kreveta, držeći se za pe*is. Kada sam se okrenula, videla sam da u njegovom pogled bol pomešan sa strahom. Dok sam ga smirivala, nekako sam uspela da ga ubedim da podigne ruke sa fal*sa. Samo što se nisam onesvestila. Kožica koja povezuje gla*ić i ostatak pe*isa je pukla.

Izbezumljena, pozvala sam Hitnu pomoć i on je nakon sat vremena ležao u bolnici, sa rascvetalim pe*isom. Ostao je 10 dana, dok šavovi nisu zarasli i dok se njegov solidni pe*is nije vratio u funkciju.

Posle njegovog oporavka smo još kratko bili zajedno, a onda sam raskinula s njim. Nije to više bilo to, pretpostavljate zašto. Možda sam ispala đubre, ali bila sam mnogo mlada i željna dobrog se*sa. On se oporavio i oženio, ne brinite.

MOZDA VAS I OVO INTERESUJE:

Bila sam tada jako mlada i hormoni su radili svoje. I bila sam zaljubljena u svog dečka. Nisam sklona prevarama, ali znate kako je – radoznalost i strast često idu ruku pod ruku. Tako su mi drugarice ispričale za dečka iz kraja koji se proslavio svojim ogromnim pe*isom. “Kao u por*i*ima”, govorile su. Moj dečko je, poput mene, bio neiskusan i tek smo počeli sa sek*om, pa sam stalno maštala o tom momku.

Potrefila se i velika žurka, pa sam obukla minić i došla sa jednom namerom – da isprobam tu njegovu alatku, po svaku cenu.

On je imao 27 godina (8 godina stariji od mene), pa sa malo više popila da bih mu prišla. Moje se*si dupence je odradilo posao. Uhvatio me je oko struka i posle nekoliko minuta mi je šapnuo: “Idemo u sobu sa jaknama”.

Skinuli smo se i ugledala sam njegovo “čudovište”, u pravom smislu te reči. Legao je na leđa i uhvatio ga sa obe šake, a veliki crveni gla**ć je štrčao. Rekla sam mu da bude nežan, ali strast me je već potpuno obuzela. Raširila sam noge i sela na falus, prethodno ovlaživši va*inu pljuvačkom, jer nije bilo nikakve predigre. Sama činjenica da je to čudo u meni me je neviđeno napalilo.

Jahala sam ga tako jedno tri-četiri minuta, a onda me je obrnuo i zgrabio z*uza za kukove. Krenuo je silovito da prodire i počelo je da boli. Već sam htela da počnem da vičem, ali na sreću nije dugo trajalo. Izvadio ga je na vreme, privukao me sebi i isprskao me spe**om po licu. Onda se obukao i izašao napolje.

Obrisala sam se, obukla i posramljena otišla kući. Sutradan su svi pričali o još jednoj glupoj klinki koju je Zoran (zvaću ga tako) otresao na brzaka. Dečko me je ostavio putem SMS poruke. Nisam mu zamerila.

Ta priča me je pratila godinama. Nisam bila glupa klinka. Čovek se uči na greškama.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...