ISPOVEST: OD PRVOG MAJA SPAVAM SA NAJBOLJIM PRIJATELJEM MOG MUŽA….




Od prvog maja spavam sa najboljim prijateljem mog muža. U braku smo 15 godina i naprosto mi ga bude žao, jer do sada ga nikada nisam prevarila, ali došlo je do toga i sada ne mogu odustati, jer mi je prelijepo i živim za taj jedan dan u sedmici kada se nalazim sa njegovim prijateljem. Prošle sedmice sam se baš grozno osjećala.

Nakon što sam bila na “punjenju” kod njegovog prijatelja, vratila sam se kući doslovno sva umazana, jer smo bili u jednoj šumici i nisam imala gdje da se istuširam i operem, a moj muž je odma čim sam ušla na vrata navalio na mene, počeo da me ljubi u usta koja su malo prije bila ispunjena “ponosom” njegovog prijatelja, a kada mi je krenuo da zavuče ruku, odgurnula sam ga od sebe i rekla mu da ne mogu jer sam “dobila”. Taj izraz tužni izraz lica nikada neću zaboraviti, ali nisam mogla dopustiti jer sam toliko bila umazana da bi odma skontao da ga varam. Uglavnom nisam ga slagala kada sam mu rekla da sam upravo “dobila”, jer sam GA zaista dobila.

WWW.GRICKO-RECEPTI.INFO

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...