DODJEM KUCI IZ INOSTRANSTVA DA IZNENADIM ZENU KADA ONA…



Radio ja u Svedsnoj i vec sest mjeseci nisam dolazio kuci i odlucim ja da odem a da se ne javljam zeni i djeci.
A imam onako fin i skladan brak i dovoje djece uvijek smo imali super odnose i nikada nisam sumnjao u suprugu jer mi nije davala povoda.
Dolazim ja kuci kada kod nje stomak do zubi ona kada ona trudna,milion puta smo pricali ali nijednom mi nije htjela reci

Pitam je u kojem je mjesecu kaze sestom,a meni djeluje kao da je pred porod ako bude imala vise od 6 mjeseci …

znaci prevarila me.
Jako cudno se osjecam imam osjecaj da dijete nije moje i necu se vracati dok ne vidimo sta je upitanju,jer ako me bude prevarila necu joj oprostiti ja po inostranstvu zaradjujem pare kako bi joj omogucio bolji zivot a ona da me vara.

Bude li se ispostavilo da dijete nije moje uzet cu joj i ovu djecu i otici za Svedsku a ona neka radi sta hoce.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...