VIC DANA : Ide Ivica iz škole i vidi kako tatin auto ulazi u šumu. Misleći da ga tata nije vidio potrči za njim.



Ide Ivica iz škole i vidi kako tatin auto ulazi u šumu. Misleći da ga tata nije vidio potrči on za njim.
U autu ugleda tatu kako gu*i Dragicu komšinicu. Otrči Ivića kući i počne pričati mami: Znaš mama, idem je iz škole i vidim tatin auto kako skreće u šumu. Potrčah ja za njim i kad sam došao do auta, unutra vidim tatu kako komšinici Dragici skida bluzu, a ona njemu pomaže skinuti gaće…
Prekine njega mama i sva srećna mu kaže da tu priču ispriča tati za ručkom. Došao tata kući, seli oni za stol i kaže mama: Ajde Ivice, ispričaj tati onu svoju priču. Tata, ja danas…









idem iz škole i vidim kako tvoj auto skreće u šumu. Ja dotrčim do auta i vidim tebe i komšinicu Dragicu kako se skidate i kako ona tebi otkopčava hlače. (tata se sav crveni dok se mama slatko smeje) Nastavi Ivica: Radili ste isto ono što rade mama i komšija Ivek dok si ti na službenom putu. Pouka: Kad ti neko nešto priča, a pogotovo tvoje vlastito dete, pažljivo ga saslušaj do kraja.

Bonus vic:

Dala plavusa oglas u novinama da trazi nadarenog muskarca koji je dobar u seksu. Sledeceg dana zvoni joj neko na vratima ,otvara ona te ugleda covjeka bez nogu i ruku. Kaze on: -Ja povodom oglasa koji ste dali! – Ma bjezi bre sta ces mi takav , nemas nicega od onoga sto ja trazim! -A, sta mislis cime sam pozvonio?!

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...