Moja tetka, sestra od moje mame je najbolja osoba koja postoji. Kada sam imao 16 godina kada je primjetila da joj gledam u njen velike grudi, odvela…



Moja tetka, sestra od moje mame je najbolja osoba koja postoji. Kada sam imao 16 godina kada je primjetila da joj gledam u njen velike grudi, odvela me u svoju sobu respremila se i pokazala me sve što sam želio da vidim, o čemu sam sanjao. Mislio sam da će srce da mi iskoči kada sam je počeo dirati po grudima… Par mjeseci prije mog 18. rođendana sam izgubio nevinost upravo sa mojom tetkom. Ona je tada imala 44 godine i bukvalno mi taj PRVI PUT učinila nezaboravnim, ali generalno i te tinejdžerske dane. Dok su svi ramišljali o svojim tetkama, ujnama… je sam moju imao samo za sebe. Danas imam 35 godina i sretno sam oženjen. Međutim, nikada ovih skoro 20 godina ja i tetka nismo prekidali naše “druženje”. Ona sada ima 60 godina i juče dok smo u mome stanu radilio ONE STVARI ona je cijelo vrijeme plakala i neprestano mi se zahvaljivala. Nije više “riba” kao nekada, prilično se udebljala i da nema meni ONU STVAR sigurno više nikada ne bi osjetila. Da budem iskren ni meni nije baš drago to više sa njom raditi, ali nikada joj neću zaboraviti šta je ona uradila za mene, nikada neću zaboraviti te sretne tinejdžerske dane i obećao sam joj da ako bude živjela 100 godina, kada god osjeti POTREBU da me pozove! Svjestan sam da će mnogi da se zgažavaju na ovo, ali sreća i zadovoljstvo koje sam ja osjećao u mladosti i sreća i zadovoljstvo koje moja voljena tetka osjeća sada se ne mogu riječima opisati i da je svijet malo normalniji i realniji ovako kao ja i moja tetka uživamo mogu uživati milioni ljudi na planeti… Zato što smo u nekim “rodbinskim” vezama zabranjeno je da jedni druge činimo sretnim i zadovoljnim… SMIJEŠNO!

Izvor: ispovesti.com

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...