ISPOVEST: RAZVALIO SAM SESTRU NAJBOLJEG ORTAKA…

ISPOVEST: RAZVALIO SAM SESTRU NAJBOLJEG ORTAKA…

Bila je devojka iz mog mesta, starija 10 godina od mene, sestra od mog dobrog ortaka. Bila je stvarno jedna od najpozeljnijih devojaka u mom mestu. Svidjala mi s ali nisam zamisljao da cu ikada imati nesto sa njom, imala je crnu kovrdzavu kosu, velika lepa usta, dobro du*e, stvarno jako zgodna devojka. Malo smo pricali dok sam bio kod drugara, par dana posle sam je sreo i malo smo se zapricali bili smo prosetali i to je to bilo za taj dan. Ali posle smo se sve cesce i cesce vidjali, znala je da imam devojku pa nisam nista ni zeleo da pokusam, ali posle 2 meseca naseg svakodnevnog druzenja, pricanja na svaku mogucu temu, prva osoba sa kojom sam mogao da podelim i svoje “psihicke probleme” da budem to sto jesam. Rekla mi je jedan dan da me je sanjala kad sam pitao sta, samo mi se nasmejala znao sam odmah sta je u pitanju, polako sam joj prisao i poljubio je, to je bio najbolji poljubac koji sam doziveo, ljubili smo se jedno 2 sata bez prestanka, otpratio sam je kuci i razisli smo se. Sutradan smo se sreli na jednoj kucnoj zurki malo smo popili, uhvatio sam je za ruku i odveo kuci, oboje smo bili veoma nervozni kao da nam je prvi put, bila je tako predivna, kao da je tinejdzerka, uplasena i nervozna. Stigli smo kod mene, usli smo u sobu ljubili smo se i polako skidali, imala je najbolje golo telo koje sam ikada video uzivo. Spustila se dole i pocela da pusi, to vece sam doziveo najbolje pu*enje, i ako sam imao dosta devojak ona je bila stvarno posebna. Pamtim **x u scenama, jer smo razmenuli svaku mogucu pozu, na stolici, od nazad, sa strane, misionarsku, stojeci. Bio sam pod uticajem alkohola i thc-a tako da je potrajalo zaista dugo, bio je najbolji s*x tada za mene, onaj prazi s*x, kada ste kao dve n**aljenje zivotinje koje su pustene posle dugo dugo suzdrzavanja. Ovo je istinita prica, prvi put pisem ovako nesto, znam da nisam opisao bitne detalje, ali ovako sam ja to otprilike sve video.

Nema komentara

Majka se srela licem u lice s ubojicom svog sina: Prizor je šokirao sve prisutne!

Nitko ne može znati kako se ova majka osjećala kada je srela ubojicu njenog sina. U toj situaciji, mnogi bi reagirali burno i osvetolju...